Intrebari frecvente

1. Ce este serviciul de comenzi online?

Este o aplicatie dezvoltata la cererea clientilor de a avea un sistem care sa le usureze efortul si sa le reduca timpul de cerere a unei oferte de pret sau de plasare a unei comenzi.

2. Cine are acces la acest serviciu?

Serviciul de comenzi online poate fi folosit de orice persoana care are un cont de utilizator activ.

3. Cum creez un cont de utilizator?

Pasul 1. Pentru a crea un cont nou accesati pagina de Autentificare si apasati butonul „Creaza cont”.

Pasul 2. Completati datele necesare pentru crearea unui nou cont, introduceti codul de siguranta afisat pe pagina si apoi apasati butonul „Inregistreaza”.

Pasul 3. In pagina urmatoare veti primi o confirmare preliminara de creare a noului cont.

Pasul 4. Veti primi un e-mail cu un link de validare pe adresa pe care ati completat-o la Pasul 1. Verificati e-mailul primit si accesati link-ul de confirmare.

Pasul 5. Accesati aplicatia cu datelele de utilizator si parola introduse si veti putea administra contul dumneavoastra online.

4. Cum plasez o comanda noua?

Pasul 1. Pentru a plasa o comanda trebuie sa fiti autentificat. Dupa autentificare, alegeti produsul de care sunteti interesat, completati campurile cu informatiile despre produs si apasati butonul „Adauga la comanda”.

Pasul 2. Apasati butonul „Vizualizeaza produse”. Aici aveti posibilitatea sa sa verificati lista produselor, sa actualizati cantitatea sau sa renuntati la unul sau la toate produsele selectate. Pentru a mai adauga produse in cos, apasati butonul „Adauga produse”.

Pasul 3. Alegeti adresa de livrare. Daca aceasta nu coincide cu sediul firmei sau cu o alta adresa de livrare din lista proprie de adrese, adaugati o alta adresa selectand butonul „Adresa noua”.

Pasul 4. Confirmati comanda prin apasarea butonului „Confirmare comanda”. Puteti anula orice comanda prin apasarea butonului „Anulare comanda”.

Pasul 5. Pentru finalizarea comenzii, apasati butonul „Trimitere comanda”. Puteti vizualiza, oricand, comenzile plasate accesand sectiunea „Lista comenzi”.

5. Cum anulez o comanda?

Orice comanda poate fi anulata apasand butonul „Anuleaza comanda”. Comezile trimise nu mai pot fi anulate folosind serviciul online. Pentru a anula o comanda care a fost trimisa prin serviciul online, puteti trimite un e-mail la adresa comenzi@kondorinvest.ro sau suna la Departamentul Asistenta Clienti – 0757. 082.716.

6. Care sunt termenii si conditiile de livrare?

Livrarea unei comenzi se face in maxim 6 zile lucratoare din momentul in care s-a primit confirmarea platii acesteia. Nicio comanda nu va fi livrata fara dovada efectuarii platii. Livrarea este gratuita si se face atat de catre Kondor Invest, prin parcul auto propriu, cat si prin intermediul unei firme de curierat rapid.